top of page
  • מרכז חברותא

כמה זמן אורך טיפול רגשי קבוצתי לשיפור מיומנויות חברתיות


קבוצה למיומנויות חברתיות לילדים
קבוצה למיומנויות חברתיות לילדים

מתוך הבנה כי לכל ילד יש מטרות טיפוליות שונות, קושי רגשי/ חברתי שונה וקצב התפתחות שונה בנינו את הקבוצות בחברותא כקבוצות רכבת.

קבוצות רכבת אלו קבוצות שיש להן נקודת התחלה אך אין להן תאריך סיום, כל ילד נמצא בטיפול כמה זמן שהוא זקוק לכך וכשהוא השיג את מטרותיו הוא עוזב וילד חדש מצטרף.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של קבוצת רכבת שזה מאפשר לכל ילד לעבור את התהליך הטיפולי בקצב שלו מבלי לזרז אותו או להפסיק את הטיפול באמצע.

מהניסיון הרב שצברנו בהנחיית קבוצות ילדים אנו מאמינות שעל מנת לעבור שינוי רגשי וחברתי משמעותי ועמוק נדרש לעתים תהליך הדורש זמן וסבלנות.

הורים לילדים שהשתתפו בעבר בקבוצות טיפוליות קצרות מועד מבטאים פעמים רבות כשהם מגיעים אלינו את התחושה כי הילד עדיין לא השיג את המטרות הטיפוליות שקיוו להשיג.

בקבוצת רכבת, כל הורה יכול לקחת את הזמן ולהחליט בעצמו ו/או בליווי מנחת הקבוצה באיזה שלב הילד השיג את המטרות הטיפוליות ויכול לסיים, ישנם ילדים שמסיימים תוך חצי שנה וישנם שזקוקים לשנה ומעלה.

יתרון נוסף לקבוצת רכבת הוא שקבוצה מתמשכת עונה על צורך חברתי ממשי, הילדים הופכים להיות מאוד משמעותיים זה לזה, מרגישים פחות בודדים ויותר שייכים.

להמשך קריאה אודות טיפול רגשי קבוצתי במרכז חברותא לחץ כאן

bottom of page